4Sned til Apple 4K Thriller Sprog Hindi Fransk Sarvann

4Sned til Apple 4K Thriller Sprog Hindi Fransk Sarvann

 

 

 

 

  1. Udgivelsesår 2017
  2. Karan R Guliani
  3. Thriller
  4. 6,4 / 10 stjerner
  5. Ranjit Bawa

 

Normalt holder jeg mig til Hollywood-film, men efter at jeg for nylig kom på tværs af Amrinders sange begyndte jeg at sætte pris på og forbinde til Punjabi-musik på en helt ny og meningsfuld måde. Heldigvis nok så jeg i sidste uge Sarvanns plakat i et teater og besluttede at se min første Punjabi-film i USA og gætte, hvad det var helt værd. Desuden er det virkelig lovende at se, at Punjabi-biografen udvider sit omfang og alvor i stedet for at være mere komisk orienteret.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0